KEHONHUOLTO & LEPO – Q&A W/ PERNILLA

Jutskailtiin Pernillan Youtube -kanavalle treenistä, ravinnosta sekä mm. ulkonäköpaineista. Näistä tulee yhteensä 3 videota, joista nyt 2 on julkaistu! Ensimmäisen löydät täältä (aiheena ravinto) ja uusimman tästä (aiheena kehonhuolto, lepo & kuinka paljon treenataan) tai tästä tekstistä alempaa.

Tein juuri viime viikolla kehon huoltamisesta myös videota omalle youtube -kanavalle, joten se kannattaa käydä katsomassa jos tästä innostuit huoltamaan kroppaasi! Puhutaan videolla myös paljon levon tärkeydestä, joka on erittäin tärkeää muistaa paljon liikkuvalle. Lepo ja palautuminen ovat aiheina lähellä, sillä olen kärsinyt jonkun verran alipalautumisesta urheilu-urani aikana. Hieman kantapään kautta oppineena voin sanoa, että lepo on ihan super tärkeää ja avain asemassa kehittymisen ja jaksamisen kannalta! Keho tarvitsee lepoa, mutta mieli aivan yhtälailla.

Käy katsomassa video ja laita ihmeessä kommenttia jos heräsi jotain ajatuksia! 🙂

 

<3

Eevsku

EDELLINEN TEKSTI: MITÄ ON MENESTYMINEN?

LUITKO JO NÄMÄ?

3 kommenttia

  1. Tuo lepo on aivan liian aliarvostettua kuntoilussa, ylikuntokin on nimenä sellainen, että moni luulee sen tulevan ainoastaan huippuurheilioille.
    Ylirasitustila tai joku muu sopisi paljon paremmin.
    Nimimerkillä aika pahassa ylirasitustilassa ollut ja palutumiseen mennyt yli 2 vuotta.

  2. Olisi mukava nähdä blogissasi/youtube kanavallasi enemmän noita venyttely/liikkuvuus harjote juttuja, koska tuntu, että nykyään ne jäävät todella vähälle eri urheilublogeissa/youtubekanavissa 🙂

  3. Palautumiseen yms. liittyen: olisi tosi kiva lukea postausta aiheesta seisomatyö 🙂 teen itse seisomatyötä ja jalkojen päällä ollaan 7-9h päivässä. Miten kannattaisi huomioida treeni-intensiteetti? Kuinka paljon oikeasti seisomatyö (jossa ei juuri kävellä) kuluttaa kehoa? Täsmävinkkejä? Jotain tälläistä olisi mielenkiintoista lukea, kun tuntuu, että enemmän keskitytään istumatyöhön 🙂
    Kiitos!
    Ja oot ihan super inspiroiva ja motivoiva ! 🙂