NÄILLÄ TREENILIIKKEILLÄ TUNTUMA PAKARAAN JA TAKAREISIIN!

Helou ja kivaa maanantaita!

Kuvasin mun lauantain treenistä pätkiä videolle ja se löytyy nyt youtubesta! Videolla on muutama hyvä lämmittelyliike + 4 mun tämän hetken lempiliikettä jaloille, jotka erityisesti kohdistuu takareisille ja pakaroille. Mulla oli eilen niiiin kipeät takareidet tosta treenistä, että en muista milloin viimeksi. Eli toimii!

Kirjoittelinkin instagramissa ja facebookissa, että mulla on ollut aiemmin hieman haasteita takareiden ja pakaran hermotuksen kanssa ja kaikki jalkatreenit on menneet pääosin etureisille. Nyt oon kuitenkin lantion hallinnan ja liikkuvuus- ja aktivointiharjoitteiden avulla saanut jalkojen takaosastoon ihan uudenlaista tuntumaa. Toki juuri treeniliikkeiden valinnalla ja niissä hyvällä fokuksella on myös iso merkitys!

Suosittelen siis testaamaan näitä liikkeitä ja muistathan pitää coren napakkana kaikissa liikkeissä! Sitä kannattaa myös vähän aktivoida ennen treenin alkua.

 

Hyviä treenejä ja pysy kuulolla jos sua kiinnostaa mun uusi Strong Woman Pro -valmennus, sillä sen myynti alkaa hyyyyvin pian! 😉

 

Edellinen teksti: KUN ET EHDI KOSMETIIKKAOSTOKSILLE, MUISTA GLAMLIN
Seuraa myös:
Instagram
Facebook
Youtube
Snapchat: eevsku
Nettivalmennukset

LUITKO JO NÄMÄ?

3 kommenttia

  1. Heippa! Kun tekee kyykkyä tangon kanssa, niin että tanko niskalla, niin pitääkö kyynerpäät painaa eteenpäin vai taaksepäin? Kiitos avusta!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *