MUN TREENIÄ & KUULUMISIA VIDEOLLA

Kuva: Anne Barck

 

Heiips!

 

Uusi treenivideo ulkona! Pitkästä aikaa kuulumisia ja mun tän hetken treenailua kuntosalin ulkopuolelta. 🙂 Tällä viikolla olen vielä palautellut flunssasta, mutta kevyesti on pystynyt treenaamaan mistä oon superkiitollinen! Kyllä sitä aina muistaa arvostaa terveyttä ekstrapaljon, kun on ollut kipeänä (vaikka onneksi pahin vaihe kesti vain 2 päivää).

Jos sulla on flunssaa (tai vaikka ei oliskaan), niin kannattaa tankata c-vitskua, sinkkiä (suihke tai imeskelytabletti), maitohappobakteereja ja inkivääriä. Paljon juotavaa ja tarpeeksi lepoa!

 

 

Kivaa sunnuntaita ja hei muista varata oma paikkasi 2 viikon päästä alkaviin valmennuksiin, jos olet treeniohjelman ja motivaatiopotkun tarpeessa kehonpainoharjoittelun tai kuntosalin puolella! Laitan linkit valmennuksiin tuohon alas.

 

NÄMÄ VALMENNUKSET OVAT AUKI NYT:

STRONG WOMAN

BODYCONTROL SUPER

_____

Edellinen teksti: LEMPEÄSTI TERVEENÄ
Seuraa myös:
Instagram
Facebook
Youtube
Snapchat: eevsku

LUITKO JO NÄMÄ?

  1. Moi Eveliina!
    En tiennytkään, että sinkki on hyvä apu flunssan ehkäisyyn ja hoitoon. Kiitos vinkistä!
    Millainen aikataulu sinulla on ensi viikolla? Olen meilannut sinulle kutsun erääseen tilaisuuteen, joka on ensi viikon tiistaina 20.3. klo 11-14 välillä. Olisi upeaa, jos ehtisit mukaan!
    Lämpöisin terveisin,
    Aino Riannosta

    1. Joo sinkki on ihan uusimpien tutkimusten mukaan yksi tehokkaimmista! Varsinkin suihke- ja tablettimuodossa. 🙂 Ja kiitos tsekkailen sen ja palaan sulle! Kivaa viikkoa!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *