UUSI PODCAST & YLEN AAMU TV

Kuva: Anne Barck

 

Moikka!

 

Valtakunnallisen median valtaus jatkuu, kun viime viikolla olin Hesarin välissä ja nyt tänään aamulla pääsin vieraaksi Ylen Aamu Tv :seen! 🙂 Oli ihan superkivaa ja tuntui, että se oli ohi ihan sekunnissa. Kiitos kaikista ihanista palautteista haastatteluun liittyen! Olin siis kertomassa urheilevalle sopivasta aamiaisesta ja mitä itse syön sekä tein smoothieta suorassa lähetyksessä.

 

KURKKAA YLEN AAMU TV HAASTATTELU TÄÄLTÄ!

 

Lisäksi sain äänitettyä tänään vihdoin kolmannen podcastin – pari viikkoa tuli taukoa, koska en viitsinyt flunssaisena sellaista äänittää. Uudessa jaksossa puhun unesta (unenlaadusta, nukahtamisesta, uniergonomiasta ja torkuttamisesta), aamiaisesta (aamun haastattelun inspiroimana) sekä lopuksi parhaansa tekemisestä.

 

Podcastiin nro 3 täältä

 

ps. Olen ehdolla Inspiration Blog Awards:eissa Vuoden Energisin -kategoriassa ja olisi mahtavaa, jos haluaisit antaa minulle äänesi! Kiitos jo etukäteen. <3 Äänestä helposti täältä!

 

 

Kivaa keskiviikkoa, nukkukaa hyvin ja syökää terveellisiä aamupaloja! 😀

 

 

NÄMÄ VALMENNUKSET OVAT AUKI NYT:

STRONG WOMAN

BODYCONTROL SUPER

_____

Edellinen teksti: MUN TREENIÄ JA KUULUMISIA VIDEOLLA
Seuraa myös:
Instagram
Facebook
Youtube
Snapchat: eevsku

LUITKO JO NÄMÄ?

  1. Heippa!

    Ja kiitos jälleen mielenkiintoisesta ja hurmaavasta podcast-jaksostasi ♥
    Sattui mukavaan saumaan, sillä olen huomannut, että oma unirytmi kaipaa pientä fiksausta, ettei ilta aina menisi niin pitkäksi.

    Omaa untani on parantanut sekin, kun siirryin ottamaan magnesium-lisän illalla ennen nukkumaan menoa. Levottomien jalkojen vuoksi alunperin, mutta kyllä se uneen ja nukahtamiseenkin on vaikuttanut myönteisesti.

    Olen aika stressiherkkä tyyppi ja stressaan iltaisin normaalista arjesta poikkeavia aamuja/päiviä niin, etten mahdollisesti saa unta kuin myöhään aamuyöstä. Olen kokeillut kaikenlaista rentouttamisharjoituksista piikkimattoon, mutta vähän laihoin tuloksin. Stressaatko helposti ja miten pidät liiallisen huolehtimisen ja murehtimisen pois ainakin nukahtamisajalta?

    Sinua on ihana kuunnella ♥
    Keväistä tuiketta silmiin.

    1. Heippa Ansku!

      Kiitos ihanasta viestistä. <3

      Magnesium on itselläkin iltarutiineissa! Sekä välillä käytän myös l-teaniinia tai reishiä / uniteetä jos kaipaa lisärauhoittumista. 🙂

      Kyllä mä välillä stressaan paljon, varsinkin jos on ollut raskas treeniviikko ja paljon töitä. Mulla auttaa siihen kirjan lukeminen, murheiden ylös kirjoittaminen tai niistä puhuminen, ulkoilu, sauna + kylmät suihkut. Noita kannattaa testailla! Sekä muistaa, että välillä stressaa ja on murheita ja se on ihan ok. Kun antaa niiden tulla ja purkaa ulos, niin on helpompi taas jatkaa! Joskus kunnon itkut helpottaa. 😀

      Ihanaa kevättä myös sinulle. <3

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *