Supersuosittu toiminnallisen harjoittelun POWER YOU
-valmennus saa jatkoa!

POWER YOU 2.0 NETTIVALMENNUS ALKAA TAAS MAALISKUUSSA. LÄHDE MUKAAN!

Haluatko tiedon siitä ensimmäisenä? Hyppää mukaan Eevsku Training –uutiskirjeen tilaajaksi.

POWER YOU 2.0 -VALMENNUS

Supersuosittu POWER YOU -valmennus saa jatkoa, BOOM! POWER YOU 2.0 valmennuksessa treenataan 4 kertaa viikossa toiminnallisen harjoittelun treenejä. Valmennus sisältää kattavan ja laadukkaan harjoitusohjelman jossa on huomioitu viikko- ja kuukausitason jaksotus sekä monipuoliset voima- ja taitoprogressiot, ohjeet vammoja ennaltaehkäiseviin tukiharjoitteisiin sekä liikkuvuusharjoitteluun.

Lisäksi pääset haastamaan itseäsi erilaisilla toiminnallisilla kuntotreeneillä! Valmennus sisältää lisäksi sinun harjoittelua ja kehittymistä tukevia ruokavalio-ohjeita, erilaisia mindset -tehtäviä tukemaan motivaatiota ja tavoitteiden asettamista sekä muita palautumista tukevia materiaaleja.

Olet tervetullut mukaan valmennukseen vaikka et olisikaan käynyt POWER YOU -perusvalmennusta! Sinulla olisi kuitenkin hyvä olla kokemusta toiminnallisesta harjoittelusta.

MITÄ SAAT 12 VIIKON AIKANA?

  • Laadukkaasti rakennetun harjoitusohjelman 12 viikon ajalle
  • Kaikki valmennuksen liikkeiden tekniikat opetettuna videoilla
  • Ohjeet aktivoivan alkulämmittelyn rakentamiseksi + 4 valmista aktivoivaa alkulämmittelyä
  • Ohjeet kehonhuoltoon sis. dynaaminen liikkuvuusharjoittelu, kuminauhamobilisointi, pallolla tehtävä mobilisointi
  • Ohjeet oman kulutuksen arviointiin + tarkat ruokavaliot niitä kaipaaville
  • Reseptejä ja vinkkejä ruuan ”preppaamiseen”
  • Työkaluja tavoitteiden ja unelmien saavuttamiseksi
  • Työkaluja palautumisen parantamiseksi
  • Pääsyn suljettuun FB -ryhmään jossa mahdollisuus kysyä valmentajalta apua, jakaa fiiliksiä muiden valmennettavien kanssa + Lauran pitämiä fb -live luentoja

TÄMÄ VERKKOVALMENNUS ON SINULLE, JOS..

  • Haluat laadukkaan treeniohjelman jolla kehityt varmasti
  • Haluat vahvemman kyykyn, maastavedon ja lisää voimaa ylävartaloon
  • Sinua kiinnostaa toiminnallisen harjoittelun edistyneemmät liikkeet kuten raakarinnalleveto, kippileuat, käsilläseisontapunnerrus ja bar muscle upin alkeet
  • Haluat oppia uutta kehonhuollosta ja parantaa liikkuvuuksia ja haastaa itseäsi erilaisissa kuntoharjoituksissa
  • Haluat asettaa tavoitteita ja unelmia ja saada työkaluja niiden tavoittamiseksi
  • Haluat saada ideoita ruoanlaittoon, reseptejä ja vinkkejä terveelliseen elämäntapaan
  • Haluat olla osa kannustavaa ja motivoivaa treeniyhteisöä
  • Sinulla on mahdollisuus treenata salilla, jossa on toiminnalliseen harjoitteluun tarvittavia välineitä kuten levytanko, soutulaite tai juoksumatto, kahvakuulia, käsipainoja, boxi johon hypätä,
    leuanvetotanko, tukeva seinä käsilläseisontapunnerrusharjoittelua varten
  • Löydät viikosta tunnin aikaa käydä läpi tulevan viikon treenit ja perehtyä suoritustekniikoihin

KENELLE TÄMÄ VALMENNUS EI OLE?

  • Olet aloitteleva treenaaja etkä vielä tiedä toiminnallisen harjoittelun perustekniikoita esim. kyykky, maastaveto (tässä tapauksessa suosittelen Power You -perusvalmennusta!)
  • Haluat treenata kotona tai tavallisella kuntosalilla
  • Sinulla on paljon liikkumista rajoittavia kipuja tai vammoja kehossasi tai olet sairas. Suosittelen hakeutumaan asiantuntevan fysioterapeutin/valmentajan/lääkärin luo.

POWER YOU 2.0 VALMENNUKSEN SISÄLTÖ

VIIKOT 1-4

  • Treeniohjelma kokonaisuudessaan ja kaikki liikkeet videoituna tekniikkavideoilla
  • 4x aktivoiva alkulämmittely videoituna
  • Ohjeet olkapäiden, lonkan alueen ja keskivartalon tukiharjoitteisiin
  • Ohjeet harjoittelun rytmittämiseen viikko/kuukausitasolla
  • Ohjeet kuminauhalla tehtäviin liikkuvuusharjoitteisiin
  • Reseptejä
  • Ohjeet oman kulutuksen arviointiin & mitä tarkoittaa suhteellinen energiavaje paljon liikkuvilla ihmisillä?
  • Tavoitteen visiointi ja saavuttaminen
  • Pääsy suljettuun FB -ryhmään
  • Kippileuan taitoprogressio

VIIKOT 5-8

  • Lisää reseptejä
  • Ohjeet pallon / foam rollerin avulla tehtävään liikkuvuusharjoitteluun
  • Käsilläseisontapunnerruksen taitoprogressio

VIIKOT 9-12

  • Lisää reseptejä
  • Ohjeet monipuoliseen dynaamiseen liikkuvuusharjoitteluun
  • Bar muscle upin taitoprogressio

 

HINTA NYT VAIN 129€

Seuraava startti maaliskuussa! Haluatko tiedon siitä ensimmäisenä? Hyppää mukaan Eevsku Training –uutiskirjeen tilaajaksi.

VOIT MAKSAA MYÖS SMARTUMEILLA, EAZYBREAKILLA & E-PASSILLA

(löydät nimellä Eevsku Training & sen jälkeen laita minulle sähköpostia )