USEIN KYSYTTYÄ

OLEN ALOITTELIJA, MIKÄ VALMENNUS SOPII MINULLE?

  • SUMMER BOOST -kesävalmennus sopii hyvin aloittelijalle tai edistyneellekin – valitset sieltä sinulle sopivimman ohjelman!
  • Bodycontrol SUPER -valmennus ja Strong Woman sopii kaikentasoisille, sillä liikkeet ja treenit ovat skaalattavissa. Jos haluat pelkän ravintovalmennuksen, on Nutrition SPORT siihen loistava! Nämä valmennukset alkavat seuraavan kerran elokuussa 2018.

MITEN SAAN KAIKEN VALMENNUSMATERIAALIN?

  • Kun olet maksanut valmennuksen, saat sähköpostiisi tunnukset, joiden avulla pääset kirjautumaan valmennussivuille. Sinne ilmestyy joka viikko uutta materiaalia, johon pääset palaamaan aina halutessasi koko valmennuksen ajan sekä viikon vielä valmennuksen loputtua.

KÄYN KUNTOSALILLA JA EN HALUAISI JÄTTÄÄ NIITÄ TREENEJÄ POIS, SOPIIKO JOKIN VALMENNUKSISTA MINULLE?

  • Sopii loistavasti, sillä Bodycontrol SUPER on suunniteltu niin, että voit tehdä niitä muiden treenien ohella. Toki jos haluat kehittyä todella paljon taidoissa, notkeudessa tms. niin silloin siihen täytyy tietenkin laittaa enemmän aikaa kuin 1 krt/vko! Mutta valmennuksissa on ohjeistukset sinulle, joka haluat tehdä näitä treenejä esimerkiksi kuntosalitreenin, juoksemisen tai jonkin muun lajin ohessa. Ohjeistus on myös heille, jotka tekevät näitä treenejä pelkästään!
  • Strong Woman -valmennus on tarkoitettu kuntosalilla kävijöille ja Strong Woman PRO kokeneille treenaajille!

PYSTYN ALOITTAMAAN VALMENNUKSEN VASTA VIIKKOA MYÖHEMMIN, KOSKA OLEN REISSUSSA TMS. SEN ALKAESSA. ONKO JÄRKEÄ LÄHTEÄ MUKAAN?

  • Voit aloittaa treenit vielä 1 viikko yhteisen aloituksen jälkeen. Näet materiaalit vielä 2 viikkoa valmennuksen päättymisen jälkeen, joten voit tehdä treenejä omaan tahtiin vaikka vähän jäljessä!

HALUAISIN KUNTOSALIOHJELMAN JA RUOKAVALION, KANNATTAAKO MINUN HYPÄTÄ MUKAAN?

  • Tällöin valintasi on ehdottomasti Strong Woman -valmennus!
  • Bodycontrol SUPER – valmennuksessa ei ole kuntosalitreenejä vaan käytetään hyödyksi omaa kehonpainoa. Kehonpainotreenillä on toki myös mahdollista muokata kehoa ja näistä treeneistä on paljon hyötyä kuntosalitreeneihin, sillä osaat aktivoida lihakset paremmin ja harjoittelusta tulee turvallisempaa! Jos kuitenkin haluat kuntosalilla painojen kanssa tehtävän treeniohjelman, ei tämä ole sinua varten. Valmista ”ruokavaliota pdf:nä” et myöskäään tule saamaan, vaan haluan opettaa sinulle parempien valintojen tekemistä ja omaa ajattelua ravitsemuksen kanssa, joten pelkän tiukan ruokavalion noudattamiseen nämä valmennukset eivät sovi. Toivottavasti haluaisit oppia lisää ravitsemuksesta ja omasta kehostasi, koska se on ainut keino saada pysyviä ja hyviä tuloksia 🙂

MILLON VOIN ALOITTAA VALMENNUKSEN?

MIKÄ VALMENNUSTEN TAVOITE ON? MIKSI OSTAISIN JONKIN NÄISTÄ VALMENNUKSISTA?

  • Nämä valmennukset ovat henkilöille, jotka haluaisivat kehittää osaamistaan monipuolisesti sekä treeneissä, ravitsemuksessa, että elämäntavassa ylipäätään. Eveliinan näkemys urheilusta on se, että sen on oltava monipuolista, hauskaa, kehittävää, turvallista ja kuitenkin myös haastavaa, jotta motivaatio säilyy. Osa treeneistä tehdään oman kehonpainolla ja näin kehitetään kehonhallintaa, keskivartalon voimaa, taitoja (esim. käsilläseisonta), liikkuvuutta ja tätä kautta saadaan lisää hallintaa muihinkin treeneihin ja treenaamisesta tulee sekä kehittävämpää, että turvallisempaa. Ravitsemusta käsitellään niin, että valmennuksessa olevat oppivat asioita ja osaavat tehdä parempia valintoja omassa arjessaan, jolloin tulokset ovat pysyviä.

 

JÄIKÖ JOKU ASIA VIELÄ EPÄSELVÄKSI? LAITA MINULLE SÄHKÖPOSTIA