fbpx

Välipalat ovat tärkeitä, sillä usein muuten ruokailuvälit venyvät liian pitkiksi ja energiatasot ja treenit kärsivät siitä. Siksi varsinkin treenipäivinä on tärkeää syödä hyviä välipaloja. Itse pyrin syömään 1-2 h ennen treeniä, ja yleensä se on jokin helposti sulava ateria / välipala.

Tässä pari poimintaa tämän viikon välipaloistani.

Olen täysin hullaantuntut Vitamix:istani ja kotona ollessani sitä tuleekin käytettyä päivittäin. Smoothieiden lisäksi teen tällaisiä ”sorbetteja” tai ”raakajäätelöitä”. Vitamix:ista lisää Raakapuodin sivuilta.

Yllä olevan ”jäätelön” resepti on niinkin yksinkertainen kuin:


200g jäisiä mustaherukoita
2rkl suklaa whey (northforce)
1rkl kookosöljyä
loraus vettä / kookosmaitoa
Blendaa varovasti ja välillä sekoittaen, niin saat hyvän koostumuksen aikaan! Pinnalle ripottelin noita kaakaonibsejä, ne on kivan rapeita ja lisäksi raakakaakao virkistää treeniä varten!

Tässä toinen hieman tuhdimpi välipala – taisi olla itseasiassa kahden treenin välissä oleva ateria.

Puuro tattarihiutaleista – sekaan hyvälaatuista suolaa, marjoja ja päälle mehiläisen siitepölyrakeita.

Smoothiessa:

Marjoja 100g
Spirulina 1rkl
Chlorella 1rkl
Suklaa Whey 3rkl
Vettä

Muistakaa syödä hyvin niin jaksatte ja palaudutte paremmin!

<3

Eevsku

5 kommenttia

  1. Noista ”jäätelöistä” on tullut munkin suosikkeja ja varsinkin iltapalaksi tykkään syödä tollaista herkkua. 🙂 Mutta varsinainen aihe kommenttiini oli se, että tositosi kiva tämä uusi ulkoasu!

    -Maiju

    1. Joo niihin jää ihan koukkuun. Itse olen vedellyt aamupalalla, välipalalla, iltapalalla.. 😀

      Ja superiso kiitos, kiva että miellyttää!

  2. Itsekin oon taas tykästynyt noihin ”sorbetteihin”! Mustaherukka-kookosyhdistelmä taitaa olla mun tämän hetken suosikki maku. 🙂

    Ihana tuo uusi blogibanneri muuten!

    1. Joo mustaherukat ja kookosmaito = perfect. Nam!

      Ja kiitos paljon, se on Stella Harasekin käsialaa 🙂

Kommentointi on suljettu.