fbpx

_MG_2726-girl_MG_2779-yoga _MG_2737-tghai3_MG_2783-yoga2 _MG_2788_yoga2

Herään ajoissa. Laitan vedenkeittimen päälle ja juon mukaan ottamaani pikakahvia. Juon myös vettä ja otan hieman aminohappoja. Treenikamat päälle ja rantaa kohti. Parina aamuna olen mennyt jo puoli tuntia aiemmin tekemään omaa kuntopiiriä ennen ohjausta, mutta nyt päätin vain tehdä itse mukana. Suunnitelmani mukaan mentiin ja tiedossa oli kehonhallintaa, liikkuvuutta ja voimaa yhdistäviä liikkeitä ja liikesarjoja. Takana oli jo kuudet treenit, joten tällainen kokonaisuus teki erittäin hyvää kaikille. Ja tekee se muutenkin.

Hiki virtasi – osaksi lämmöstä johtuen, osaksi siitä, kun vääntää itsensä oikeaan asentoon ja vielä pysyy siinä. Meillä on täällä mahtava porukka ja kaikki ovat olleet täysillä mukana. Sellaista jengiä on aina paras valmentaa – ihmisiä, jotka ovat motivoituneita ja aina valmiita myös avoimesti kokeilemaan uutta. Tuskin joogamaiset liikkeet kaikkien lemppareita on, mutta jokainen teki omalla tasollaan parhaansa.

45 minuutin jälkeen pyysin vielä kaikkia istumaan alas ja ottamaan hyvän, rennon asennon. Loppuun hengiteltiin syvään ja kuunneltiin vieressä olevaa merta. Nämä hetket ovat arvokkaita, kun oikeasti sitä rentoutusbiisiä ei todellakaan tarvita, vaan kaikki tarvittava on läsnä.

Aamun harjoitus on päättynyt ja on aika siirtyä aamiaiselle, jonka jälkeen jokainen viettää päivän haluamallaan tavalla ennen illan treeniosuutta.

Tuollainen oli eilinen aamu, tänään on vapaata. Suurin osa on veneretkellä, muutama jäi hotellille nauttimaan omasta ajasta. Itse käytän päivän tehden koulujuttuja, mutta aion myös levätä. Sitten on vielä kolme treenipäivää, yksi päivä Bangkokissa ja matkustus takaisin kotiin. Sen jälkeen pysyn Suomessa, ainakin kuusi viikkoa.

Hyvää huomenta Suomeen!

Eevsku

Total
49
Shares

1 kommentti

  1. Heips, Ihana lukea postauksia ulkomailta, varsinkin Thaimaasta, jonne itse myös suuntaan huhtikuun alussa 😉 Ajattelinkin kysyä, että mitä syöt siellä? Huomasin snapchatistäsi vaniljahera-pussin hotellihuoneessasi, käytätkö ”omia pöperöitä” minkä verran sen paikallisen ruoan lisäksi? Viime kesänä tein 2kkn pituisen reppureissun Thaimaa-Malesia suunnalla ja ruoka oli niin radikaalisti erilaista kotiruokaani nähden, joten olin väsynyt ja ”hiilariövereissä” melkein koko reissun. Tulevalle matkalle haluaisin ottaa mukaan juuri heraproteiinia yms, miten niiden syönti onnistuu siellä? Ja mitä itse olet mukaan ottanut? Vinkkejä kaipailisin kovasti, kiitokset jo etukäteen! 🙂

Kommentointi on suljettu.