fbpx

EDIT: MUN UUDET VALMENNUKSET LÖYDÄT TÄÄLTÄ 🙂

Vihdoin ja viimein se on täällä! Kauan multa on tätä kyselty ja olen lupaillut jakaa osaamistani – nyt pystyn lunastamaan lupaukseni. Olen tästä ihan superinnoissani ja en malta odottaa minkä mahtavan jengin saan valmennettavakseni 8.5 starttaavan 8 viikon ajan.

Tämä HERO BODYCONTROL -valmennus sisältää treenivideot, ruokavalio-ohjeet, kehonhuolto-ohjeet, muuta ohjeistusta ja motivaatiota terveellisiin elämäntapoihin sekä suljetun FB -ryhmän, jossa toimin henkilökohtaisesti mukaan lähtevien mentorina. Vastailen kysymyksiin ja ryhmässä jaetaan sekä motivaatiota, että tukea heikkoina hetkinä! Kaikki pääsevät myös HERO SQUAD -facebook ryhmään ja pääsevät yhteiseen treenipäivään mukaan.

Valmennuksen sisältöä:

  • Kehonpainotreenejä
  • Liikkuvuusharjoitteita
  • Kuinka oppia käsilläseisonta?
  • Tekniikkavinkit perusliikkeisiin
  • Tukilihaksiston harjoittelua
  • HIIT -treenejä

Ilmottaudu mukaan heti ja pääset mukaan aivan huippuporukkaan ja valmennukseen! Pidän ensimmäisen Facebook -liven jo ensi viikolla HERO BODYCONTROL -fb ryhmässä, joten nopeat pääsevät heti motivoitumaan valmennusta varten. Tulen muutenkin jakamaan omia vinkkejäni valmennuksen aikana kuvien, tekstien ja videoiden muodossa – sellaista mitä en muissa kanavissani jaa!

Valmennus sopii aivan kaikille – naisille, miehille, nuorille ja vanhoille. Et tarvitse aiempaa treenitaustaa, ainoastaan paljon hyvää fiilistä ja halua oppia uutta!

Toivottavasti näen just sut siellä!

<3

Eevsku

Total
104
Shares

4 kommenttia

  1. Heippa! Vähän kiinnostaisi tuo sun body control Herossa. Voisitko vielä hieman lisää avata valmennustasi? Onko siinä joogaa? Syvävenytystä? Vai mitä? Ja saako sillä kroppaan muotoa/painoon muutosta? Olisiko sulla jonkinlaista teaser-videoo noista treeneistä? Ja onko valmennuksen pääfokus käsilläseisonnassa? Siinä onkehonpaibänotreeniä, onko miten pitkiä treenejä, suunnilleen?

    Kauheasti kysymyksiä!? 🙂

    1. Moikka Helge!

      Kiitos paljon kysymyksistä!

      Eli valmennus sisältää kehonpainolla tehtäviä treenejä, tekniikkaharjoitteita (mm. kyykky, punnerrus), tukilihasten harjoitteita, dynaamisia liikkuvuusharjoitteita ja mm. foamrollaus -ohjeistusta. Tämän lisäksi annan vinkkejä myös suljetussa FB-ryhmässä 🙂 Valmennuksen pääfocus on kehonhallinnassa ja liikkuvuuksien parantamisessa, jolloin voi esimerkiksi oppia käsilläseisonnan. Käsilläseisontaa ei itsessään kuitenkaan ole kuin parin viikon harjoitteissa.

      Treenit eivät ole pitkiä, riittää jos niihin löytyy aikaa vaikka 2-3 päivänä viikossa ja 30-45minuuttia kerrallaan 🙂 Tämä sopii siis myös hyvin oheisharjoitteluksi, mutta toki jos kaikki asiat ovat uusia niin ei tarvitse tämän rinnalle muuta.

      Toivottavasti lähdet mukaan! 🙂

      -E

  2. Moikka Eevsku!

    Mua kanssa kiinnostais tuo sun valmennus. Lähinnä mua nyt askarruttaa et mitenkäs tuo sopii kuntosaliharjoittelun kanssa? Tavoitteellinen harjoittelu on useasti (3-5x) viikossa ohjelmassa. Ovatko nämä ristiriidassa? Kehonpainoharjottelut ja liikkuvuus-harjoitteet olisivat enemmän kuin tervetulleita. Eli siis pystyyko näitä tekemään limittäin? Esmeks sali aamupäivällä ja nämä sun harjotteet illemmalla, vaik tuleeko liikaa rasitusta? Tietty reenikierron pidentäminen yks vaihtoehto mutta … niin?

    1. Moikka Sanna!

      Nämä treenit sopivat todella hyvin kuntosalin lisäksi – näitä voi tehdä esimerkiksi kuntosalitreenin kanssa yhteen tai sitten erikseen. Voit esimerkiksi tehdä näitä harjoitteita 1 krt/vko kuntosalitreenin tilalla tai jonkun treenin alussa/ sen päälle. Näistä on nimenomaan hyötyä myös siinä, että saa enemmän irti sitten noista kuntosalitreeneistä 🙂 Tervetuloa mukaan!

      -Eve

Kommentointi on suljettu.