fbpx

Kivasti on lähtenyt jo jengiä mukaan mun ensi maanantaina starttaavaan ihka ensimmäiseen nettivalmennukseen. Kiitos kaikille ketkä on jo hypänneet mukaan, alle viikko ja sit mennään – ihan supersiistiä!

EDIT: Seuraava alkaa 28.8. LISÄTIEDOT TÄSTÄ.

Tässä tekstissä kerron hieman lisää tästä valmennuksesta ja siitä kenelle tämä sopii. Toivottavasti tämä auttaa teitä, jotka vielä pohditte pitäisikö lähteä mukaan vai ei!

Tämä mun BODYCONTROL BASICS valmennus sopii sinulle, jos haluat

  • Oppia parempaa kehonhallintaa
  • Oppia treeniliikkeitä omalla keholla ja opetella oikeita tekniikoita, jotta saisit treenistä mahdollisimman paljon irti
  • Paremman liikkuvuuden, jonka avulla pystyt suoriutumaan paremmin treeneissä sekä voit saada apua esimerkiksi selkä- tai niska-hartia -vaivoihisi
  • Tietää, miten opetellaan käsilläseisonnan alkeita tai saadaan käsilläseisontaan / kehonhallintaliikkeisiin lisää niksejä
  • Kehonhuoltovinkkejä sekä ilman välineitä, että foamrollerin, triggerpallon ja vastuskuminauhojen käyttöä
  • Lisää motivaatiota, energiaboostia ja iloista kannustusta!
  • Hyvän oheisharjoittelupaketin omalle päälajillesi/ harrastukselle
  • Lisävinkkejä ruokavalion koostamiseen sekä valmiita reseptejä ja ohjeistusta ruokamääriin
  • Olla mukana suljetussa Facebook -ryhmässä, jossa jaetaan vinkkejä, motivaatiota ja tukea!

Joka viikko 8 viikon ajan saat omilla henkilökohtaisilla tunnuksilla sivustolle viikon treenit videolla ja PDF:nä sekä tarvittavaa lisäohjeistusta fb -ryhmässä. Heti ensimmäisellä viikolla saat myös ruokavalio-ohjeet ja niihin tulee lisäohjeista viikkojen edetessä. Tämä ei ole painonpudotus -valmennus, mutta jos se olisi toiveena, niin paino kyllä putoaa näillä ohjeilla niitä noudattaessa. Tämän 8 viikon tavoitteena on rakentaa vahvempi keho, mieli ja elämäntavat, jotka seuraavat mukana myös valmennuksen jälkeen!

Jos vielä pohdit, niin katso tästä valmennuksen tänään julkaistu trailer -video!

Video: Tomi Salakari

Jos heräsi vielä jotain kysyttävää, niin laita kommenttiboksiin tai sähköpostilla Muista myös liittyä mun sähköpostilistalle sivun oikeasta reunasta, jonne lähetän viestin kerran kuussa ja pysyt heti ensimmäisenä mukana kaikesta mitä tapahtuu! Ilmoitan siellä myös tulevista tapahtumista, joissa olen mukana.

<3

Eevsku

Kiinnostaako yhteistyö? Laita sähköpostia

SEURAA MYÖS

INSTAGRAM: EEVSKU

SNAPCHAT: EEVSKU

FACEBOOK

YOUTUBE

Total
63
Shares

8 kommenttia

  1. Moi! Tuleeko liikuntavinkkejä kerran viikossa vai useammin? Entä voiko ne tallentaa omalle koneelle vai katoavatko ne 8 viikon kuluttua? Entä mites tälläinen TÄYS-aloittelija (jolla samat taustat kuin sulla övereiden suhteen ja joka on nyt liikkunut aivan liian yksipuolisesti pitkään..) – kuinka helposta tasosta lähdetään liikkeelle?
    Onko ruokavaliossa rajoitteita esim. gluton, maidoton? Voiko suljetussa ryhmässä tarvittaessa kysellä vinkkejä miten soveltaa treenejä/ruokia esim. allergian vuoksi?

    1. Moikka!

      Kerran viikossa saa lisää treenivinkkejä, kaikkiin tulee videoita sekä PDF:t. PDF:t pystyy tallentamaan itselleen, videot näkyvät valmennuksen ajan netin kautta – nekin pystyy tallentamaan itselleen selaimeen 🙂

      Nämä treenit sopivat todella hyvin aloittelijalle, sillä käyn läpi tarkasti tekniikoita videoilla ja annan tarvittaessa lisävinkkejä FB-ryhmässä!

      Ruokavalio on pääasiassa gluteeniton ja maidoton, mutta jos haluaa näitä tuotteita käyttää, niin se ei ole ongelma. Ruokavalio on joustava ja vinkkejä voi tosiaankin kysellä ryhmässä 🙂

      Tervetuloa mukaan!
      -E

  2. Kuinka intensiivisiä/rankkoja treenit ovat ja montako niitä on viikossa? Mulla on todella raskas ja kuormittava elämäntilanne joten palautuminen ei todellakaan ole ihanteellista. Esim. neljä kovaa salitreeniä viikossa kuten Advanced-ryhmässä on ei tulisi kysymykseen missään nimessä.

    Mietin siis että meneekö raha hukkaan jos pystyn treenaamaan vain kolmisen kertaa viikossa ”kunnolla” ja virkeänä? Tällä hetkellä liikun kyllä 4-5 kertaa viikossa mutta niistä 2-3 on kävelyä, venyttelyä, harrastelentistä yms. kevyttä. Pari kertaa viikossa käyn salilla.

    1. Moikka!

      Tämä sopii loistavasti vaikka ei pystyisikään treenaamaan intensiivisesti. Tässä voi keskittyä nimen omaan rauhallisempaan tekemiseen ja tekniikoihin ja omalla keholla tekeminen ei ole niin kuormittavaa kuin painoilla 🙂

      -E

  3. …ja siis haluaisin mukaan, koska elämäntilanteen ja stressin vuoksi ruokavalio on mennyt ihan höpöhöpöksi ja väsymys varmasti sen takia ruokkii itseään. Haluaisin siis lisää virtaa ja ne ulkotreenit kiinnostaa kovasti myös.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*
*