fbpx

Tässä postauksessa aion kertoa 5 syytä, miksi nettivalmennukseen kannattaisi lähteä sekä myös syitä, jolloin nettivalmennus ei sinulle sovi. Tämä sopii siis sinulle, joka pohtii, onko nettivalmennuksesta sinulle hyötyä ja mitä siitä voit saada? Vai olisiko sinulle parempi vaihtoehto jatkaa rahojen säästöä ja käyttää ne esimerkiksi personal traineriin tai muuhun henkilökohtaiseen valmennukseen/ apuun?

Motiivina tämän postauksen kirjoittamiseen ovat toki myös omat Eevsku Training -nettivalmennukseni, joissa on tänään sunnuntaina (24.3.) viimeinen myyntipäivä kevään isoihin valmennuskokonaisuuksiin. Kesälle on tulossa omat pienemmät valmennuskokonaisuutensa ja syksyllä nämä kokonaisuudet starttaavat taas uudelleen, mutta jos haluat vielä ennen kesää ja kesäksi itsellesi kokonaisvaltaisen valmennuksen niin kerron niistä lisää vielä postauksen lopussa! Meillä on valmennuskokonaisuuksia sekä naisille, että miehille; kuntosalitreeniin, toiminnallista harjoittelua, kehonpainotreeniä ja taitoharjoittelua. Kaikissa kokonaisuuksissa on myös otettu huomioon ravitsemus, palautuminen, liikkuvuus ja mindset. Mutta näistä lisää tuonnempana jos sinua kiinnostaa! 🙂

 

Ennen kaikkea haluan todella herätellä sinua siihen, että mitä lähdet valmennukselta hakemaan? Mikä on sinun MIKSI? Onko motiivisi oikeat, mikä on aiempi taustasi ja onko sinulla aikaa ja resursseja vetää nettivalmennus läpi? Jos on, niin mahtavaa! Mutta kurkkaa nämä 5 syytä nettivalmennusten puolesta ja vastaan ja mieti sitten, lähdetkö mukaan ja jos niin millaiseen valmennukseen.

 

5 SYYTÄ LÄHTEÄ MUKAAN NETTIVALMENNUKSEEN

  • Tarvitset uuden treeniohjelman, jota on helppo seurata, siinä on progressio sekä haluat asettaa itsellesi selkeän tavoitteen treeneihin
  • Kaipaisit apua ravitsemuksessa – uusia vinkkejä resepteihin ja ruokavalintoihin tai selkeän ruokavaliopohjan, jota voit seurata tai ottaa siitä esimerkkiä
  • Tuntuu, että treenit ovat jumittuneet omillaan paikalleen eikä oikein tiedä netin vinkkiviidakosta mitä ohjeita kannattaisi uskoa ja mitä ei – ammattitaitoisen valmentajan nettivalmennuksessa hän on tehnyt ajatus- ja tutkimustyön puolestasi
  • Sinulla on jo oma treeniohjelma aika hyvin hallussa, mutta haluaisit vinkkejä oheisharjoitteluun, lämmittelyihin, liikkuuvuustreeneihin, palautumiseen, ravitsemukseen tai stressinhallintaan – valmennuksissa on myös olemassa kokonaisuuksia, jotka tukevat tämän hetkistä harjoitteluasi
  • Pärjäät hyvin treeneissä omillasi ja se sopii aikatauluihisi parhaiten, mutta olisi kiva saada ryhmän / yhteisön ja valmentajan tukea tarvittaessa sekä olla joku keneltä kysyä, jos jokin mietityttää

5 SYYTÄ, JOLLOIN EI KANNATA VALITA NETTIVALMENNUSTA

  • Sinulla ei ole aikaa tai motivaatiota käydä läpi yksin valmennuksen materiaaleja sekä opetella valmennuksen materiaaleissa olevia tekniikoita ja vinkkejä -> Kannattaa mieluummin hankkia henkilökohtaista valmennusta, jossa niitä käydään läpi jonkun kanssa ja pääset paremmin starttiin sekä olet ”vastuussa tuloksista jollekin”
  • Olet jojoillut painosi kanssa useamman vuoden ja etsit taas uutta ”diettiä ja treeniohjelmaa”, joka vihdoin olisi ratkaisu ongelmaasi -> Säästä mieluummin rahat ja hanki itsellesi osaava henkilökohtainen valmentaja tai jos painonhallinta tuntuu mahdottomalta, voisin jopa suositella kokeilemaan terapiaa – osaava valmentaja osaa myös suositella sinulle parasta kokonaisuutta
  • Sinulla on paljon erityistarpeita, kuten loukkaantumisia, sairasteluja tai ruoka-aineallergioita / suolisto-ongelmia -> Ota yhteys osaavaan valmentajaan, lääkäriin tai fysioterapeuttiin
  • Olet todella epävarma omista treenitekniikoistasi -> Niitä olisi hyvä käydä jonkun osaavan henkilön kanssa läpi. Vaikka hankkisitkin nettivalmennuksen, jossa on hyvät video-ohjeet, voisi silti olla hyvä idea käydä niitä läpi jonkun kanssa
  • Odotat valmennukselta jotain ”taikaohjeita” tai nopeita pikatuloksia -> Mitään taikaa ei ole tulosten saamisessa vaan kyse on aina perusjutuista, joissa tärkeintä on löytää itselleen sopivin tapa toteuttaa omaa arkea niin treenin, ravitsemuksen kuin palautumisen osalta. Jos joku lupaa upeita pikatuloksia, ne todella harvoin ovat pysyviä ja siihen sudenkuoppaan ei kannata hypätä, jollei halua jäädä siihen oravanpyörään pyörimään. Mieluummin hitaasti, mutta varmasti kohti tuloksia ja terveyttä sekä hyvinvointia kunnioittaen! 🙂

 

Mitä ajatuksia heräsi? Tämä kirjoitushan on minulle yrittäjänä hieman ”riski”, koska se voi pudottaa pois ostavia valmennusasiakkaita. Mutta samalla yksi tärkein arvoni on olla rehellinen sekä aidosti auttaa ihmisiä. En halua myydä valmennuksiani turhilla lupauksilla tai ottaa sinne korulauseita hyödyntäen mukaan ihmisiä, jotka voisivat saada paremman ja kestävämmän avun muualta!

MUTTA samalla voin sanoa meidän valmennusten asiakastyytyväisyyden olleen lähes 100% ja niissä on käynyt jo yli 1500 iloista asiakasta. Eli jos sinulla on vain sopiva hetki ja oikea mindset sekä tarve meidän valmennuskokonaisuuksille, niin OLET ERITTÄIN TERVETULLUT MUKAAN!

Eevsku Training -valmennuksissa näkyy sekä vahva ammattitaito – omani ja kahden ammattivalmentaja -kollegani Lauran ja Teemun – että halu auttaa ihmisiä. Me tiedetään miten tuloksia saadaan ja tavoitteita saavutetaan, no doubt, mutta me tehdään asioita järjellä, kehoa ja mieltä kunnioittaen sekä ottaen ihminen kokonaisuutena huomioon.

TAVOITTEET ovat tärkeitä. Ne ovat monelle elämän suola ja ilman tavoitteita meillä ei ole elämässä suuntaa ja se menee vähän harhailuksi. Tavoitteet voivat olla minkälaisia ja -kokoisia tahansa, sillä ei ole väliä, mutta jokainen meistä tarvitsee tavoitteita ja tarkoitusta elämälleen. Omatkin tavoitteeni vaihtelevat paljon.. Välillä päätavoite on voinut olla keskittyä täysin palautumisen optimointiin & terveyteen, välillä taas kilpailuissa menestyminen, taidot ja muutokset kehossa sekä ennen kaikkea mielessä. Nämä kaikki voi olla myös tavoitteita, mutta on hyvä tietää mikä on ns. oma ”päätavoite”, jonka mukaan ne kaikki muut kietoutuu siihen mukaan ja tukevat päätavoitetta. Liian montaa isoa muutosta tai tavoitetta on turha kerralla koittaa tehdä! Me kaikki tiedetään miten siinä käy..

Se, että puhun terveyden, hyvinvoinnin ja kokonaisvaltaisuuden puolesta ei sulje pois sitä, etteikö voisi ja saisi olla ulkonäöllisiä tavoitteita – eiväthän ne poissulje toisiaan. Meillä kaikilla on niitä jollain tasolla, sanoo sitä ääneen tai ei – ne vain ovat prioriteettilistalla eri kohdissa ja se on ok! Itselleni ulkonäkö ei ole ollut tärkein motivaattori koskaan, mutta se on aina silti osana sitä. Ja tietenkin kilpailujen näkökulmasta se on oltava itselläni tärkeä tavoite myös treenejä ja muuta tekemistä ajatellen. Mutta mielestäni on myös menty välillä vähän liikaa siihen suuntaan, että ulkonäölliset tavoitteet olisivat jotenkin huonoja/ noloja. Ymmärrän tämän täysin, jos on esimerkiksi sairastanut syömishäiriön, mutta silti – ulkonäölliset tavoitteet voivat olla myös terveellä tasolla ja ne ovat oikeasti osa ihmisyyttä ja meidän biologiaa.

Painolla, muodolla ja koolla ei ole mitään väliä, kunhan on itse tyytyväinen. Mutta jos sinulla on tavoitteita ulkonäöllisesti, niitä saa olla! Kunhan se ei ole extreme -ajattelua, eli esimerkiksi toive näyttää ympäri vuoden fitnesskilpailijalta kisakunnossa. Tai pakonomainen tarve hakea huomiota tai parantaa omaa itsetuntoa jatkuvalla syötteellä. Kaiken pitää lähteä itsensä kunnioittamisesta ja kehonsa rakastamisesta. Jo nyt, tällä hetkellä vaikka ei olisikaan omassa tavoitteessaan. Jos teot lähtevät rakkaudesta eikä rankaisemisesta, niin lopputulos on varmasti kaikinpuolin parempi, kestävämpi ja ennen kaikkea terve.

En suosi diettiajattelua, mutta erilaiset jaksot omassa tekemisessä niin treenin kuin ravitsemuksen suhteen ovat välillä oikein piristäviä ja motivoivia! Lisäksi uskon kuitenkin ”form follows the function” -ajatteluun, eli kun keskittyy treenaamaan laadukkaasti ja tavalla, joka on itselle mieluinen sekä syömään monipuolisesti ja hyvää oloa vaalien, niin tuloksia tulee varmasti ilman ulkomuodosta stressaamista. Iloitaan mieluummin siitä, mitä kaikkea meidän keholla voi tehdä ja mihin kaikkeen se pystyy!

Itse olen sitä mieltä, että ruoasta ja liikkumisesta pitäisi nauttia. Ainakin suurimman osan ajasta. Ei siitä muuten tule millään kestävää elämäntapaa! TOTTAKAI silti joskus on lähdettävä treenaamaan vaikka ei huvita, tehtävä inhottavia treenejä jos haluaa kehittyä eikä vain pysytellä mukavuusalueella sekä valittava se salaatti burgerin sijaan jos haluaa vaalia terveyttä ja/tai saada muutosta kehossa sekä mielessä aikaan. Mutta jos se on aina yhtä taistelua, niin kannattaa pohtia, voisiko joko strategiaa tai omaa ajattelua muuttaa.. Haluaako sitä elää loppuelämän taistellen koko ajan?

Olen myös kokenut konkreettisesti sen, kuinka kieltolistat vaikuttavat negatiivisesti omaan ajatteluun ja valintoihin. Kun valinnat taas lähtevät puhtaasti omasta halusta ja tietää syyn niiden takana, niin on helpompi saada tavat kestäviksi ja nauttia tekemisestä. Voin koko sydämestäni sanoa jo pitkään syöneeni täysin sitä mitä itse haluan valita ja sama on treenien ja kaiken muunkin kanssa. Aika vapauttavaa! 

Näitä ajatusmalleja ja tällä pohjalla myös kulkee meidän kaikki valmennukset. Niin minun, Lauran kuin Teemunkin tekemät. Jokaisessa valmennuksessa otetaan kokonaisvaltaisesti huomioon treenaaminen, ravitsemus ja myös mieli.

Treeniohjelmat ja ruokavaliot ovat modattavissa juuri itselle sopiviksi (ruokavalioissa eri vaihtoehdot ja ohjeistus miten niitä hyödyntää), mutta jos kaipaa aluksi selkeyttä eikä ole vielä omaa kehontuntemusta niin paljon, voi toki ohjeita noudattaa pilkulleenkin hetken aikaa ja katsoa sitten mihin suuntaan lähtee sitä viemään.

MITÄ VALMENNUKSIA MEILLÄ ON?

  • STRONG WOMAN Basic & Pro (sekä jatkovalmennus) – naisten kuntosalivalmennukset, 3 eri tasoa
  • POWER YOU & POWER YOU 2.0.0 – toiminnallisen treenin valmennukset, 2 eri tasoa
  • CHALLENGE – miesten kuntosalivalmennus, sopii aloittelijoille, niille joilla on ollut taukoa sekä vähän jo treenitaustaa – kehonmuokkaus, voima ja lihasmassan lisäys keskiössä!
  • BODYCONTROL SUPER – yksi suosituimmista kokonaisuuksista jo 2 vuoden ajan! Kehonpainotreenivalmennus, jota voi toteuttaa omana tai oheistreeninä. Kehonpainotreenejä ja taitoharjoittelua!
  • Lisäksi ”kurssimuotoiset” valmennukset – HANDSTAND, ACCESSORY ja RECOVERY (näistä vain Handstand myynnissä nyt!)

Lue lisää valmennuksesta klikkaamalla tekstiä & muista napata itsellesi oma kokonaisuus jos haluat vielä mukaan ennen syksyä! Näissä näkyy materiaalit heinäkuun loppuun saakka, eli ehdit treenata näillä vielä kesälläkin sekä tietenkin senkin jälkeen – laajoilla materiaaleilla pärjäät useita kuukausia tai niin pitkään kuin haluat, riippuen omasta motivaatiostasi ja kehityksestä.

Mitä muuta saat valmennuksissa?

  • Kaikissa laadukkaat video- ja tekstimateriaalit, joista näet tekniikat ja saat vinkit parhaiden tulosten saavuttamiseksi
  • Omat tunnukset sähköpostiin heti valmennuksen ostamisen jälkeen – tunnuksilla kirjaudut alustalle, joka toimii sekä tietokoneella, että puhelimella. Materiaalit kulkevat siis aina mukanasi!
  • PDF -materiaalit saa ladattua itselleen ja ne jäävät sinulle valmennuksen loputtua
  • Suljetun FB -ryhmän sekä mahdollisuuden kysyä muilta ryhmäläisiltä sekä valmentajalta – tuki aina saatavilla!
  • Mahdollisuuden osallistua Eevsku Training -treenipäivään (seuraava huhtikuussa) sekä yhteistyökumppanien tarjouksia
  • Kevään valmennuksiin lähtijöiden kesken arvotaan Eevsku Training -tuotepaketti (arvo yli 80e) & miesten kuntosalivalmennuksessa PT -treenit Teemun kanssa

Valmennuksen voit maksaa suoraan, osissa tai Smartumeilla, E-passilla ja Eazybreakilla (kokonaan tai osan). Laita sähköpostia jos jotain haasteita maksussa ilmenee tai haluat esim. hyödyntää smartumeja!

SAAT MATERIAALIT HETI KÄYTTÖÖSI, kun ostat valmennuksen! Eli pääset tutustumaan niihin HETI TÄNÄÄN ja sitten huomisesta hommiin!

 

Mietitkö, että nyt ei ehkä ole paras hetki aloittaa tai jokin reissukin on tulossa?

 

Mitä sitten ?! Elämää tapahtuu aina! Koskaan ei ole se ”paras hetki aloittaa” vaan se paras hetki on aina NYT! Meillä on vain tämä hetki ja huomisesta emme vielä tiedä. Jos aiemmin projektisi ovat kaatuneet jossitteluun ja hyvän hetken odotteluun, niin nyt on loistava tilaisuus katkaista tuo kierre ja aloittaa uusi tapa ajatella! Ei odotella huomista tai seuraavaa loistavaa hetkeä, vaan aloitetaan heti ja muokataan se omaan elämään sopivaksi.

Mitä odotat? Valitse itsellesi sopivin valmennus TÄSTÄ ja tule mukaan. Jos mietit joidenkin valmennusten välillä, laita minulle vaikka instagramissa viestiä tai sähköposti niin me autamme valitsemaan sinulle parhaan.

 

Tulit mukaan tai et, niin muista tehdä asioita, jotka ovat sinulle tärkeitä ja elää elämääsi haluamallasi tavalla! Ja aloita heti, jos sinulla on jokin asia, jonka olet aina halunnut saavuttaa. Pienin askelin, niinkuin kaikki isot asiat saavutetaan!

 

Mahtavaa sunnuntaita,

Eevsku

 

Postauksen kuvat Mikko Pekkarinen (1.) ja Anne Barck (2. & 3.)

 


 

Seuraa myös:
Instagram
Facebook
Youtube
Podcast
Snapchat: eevsku
Total
59
Shares

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*
*