fbpx

 

Viime vuonna avasin eka kertaa laajemmin omaa burnout / alipalautumis / ylikuormitus -jaksoa ja siitä palautumista. Vaikka varsinainen burnout olikin 2014 keväällä, koko tuo pahin ajanjakso kesti vuodet 2013-2017. Eli oikeastaan vasta 2017 syksyllä oli eka kertaa oikeasti parempi olla ja keho tuntui, että alkoi toimimaan. Hyviä hetkiä oli myös jo vuonna 2016, mutta takapakkia tuli vielä – toki myös juuri siksi, että kokonaisrasitusta oli taas hieman liikaa (kaksi kisakautta putkeen + muita stressitekijöitä).

Haluan ennen kaikkea nähdä tuon jakson opettavaisena ja positiivisena herätyksenä siihen, miten haluan itseäni kohdella ja elämääni elää. Se ei tarkoita sitä, että pitäisi lopettaa kaikki suorittaminen vaan sitä, että rakentaa pohjan vahvemmaksi ja kuuntelee merkkejä tarkemmin!

Näin elämään löytyy paljon lisää iloa, energiaa ja sopivaa rentoutta. Vaikka kirjoitin aiheesta viime vuonna ja tein podcastinkin, halusin vielä tehdä videon aiheesta. Ajatukseni ovat taas kehittyneet aika paljonkin vuodessa ja halusin tuoda vielä lisää näkökulmaa siihen, kuinka uskon palautumiseen pahastakin ylikuormituksesta sekä siihen, että voit päästä sen jäljiltä aivan uudelle tasolle jos siihen itse uskot.

 

Kurkkaa video tästä alta ja pistä myös mun youtube kanava tilaukseen, niin näet tulevatkin videot!

 

 

Teksti aiheesta viime vuodelta löytyy TÄSTÄ ja podcast -jakso TÄSTÄ.

 

Jaa ihmeessä omaa tarinaa / ajatuksia aiheesta vaikka videon kommentteihin, tähän alas tai mulle instagramissa!

 

Ihanaa kesäistä viikkoa! Täällä on ollut hieman surun kanssa työstämistä viime aikoina, mutta täynnä myös kiitollisuutta sekä uudenlaista rauhaa monen asian suhteen. Palataan niistä myöhemmin!
Eevsku

 

Ja jos kaipaat tukea omaan palautumiseen sekä uudenlaisia vinkkejä, joiden avulla saat oman potentiaalisi käyttöön, tuu mukaan mun RECOVERY -valmennukseen! Valmennuksen tietoihin ja hankkimaan itselleen TÄSTÄ.


 

Lue lisää valmennuksista
 Seuraa myös:
Instagram
Facebook
Youtube
Podcast

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*
*