fbpx

Mun lempilapsi (valmennus) Bodycontrol Super on ollut uudistuksen alla nyt puolen vuoden ajan ja vihdoin täysin uudistettu versio MOVE on täällä!

Tässä valmennuksessa yhdistyy mun kaikki osaaminen ja innostus kehonpainoharjoittelusta. Olen rakastanut liikkua monipuolisesti koko elämäni ja viime vuosina on vahvistunut taas entistä enemmän se, että omalla keholla treenaaminen on vain ihan parasta. Ja se auttaa kaikkeen muuhun treeniin myös niiden välineiden kanssa.

Mun oma innostus on lähtenyt etenkin telinevoimistelusta ja sen jälkeen vapaaohjelmafitnessissä pääsin käyttämään kehoani vapaaohjelmassa. Kilpaurheilun lisäksi osaamista on tullut kerättyä valmentajana jo noin 15 vuoden ajan. Toki fitness kisavuodet tuli treenattua lisäksi kuntosalilla ja olen vetänyt myös crossfittiä välillä. Mutta uran aikana tuli kehitettyä omia taitoja, kehonhallintaa ja liikkuvuutta aika paljon vapaaohjelmaa varten. Koin myös todella paljon hyötyä oman kehon monipuolisuudesta salitreeneissä, lihaskasvussa ja myös voimassa. Opin nopeasti ja liikkuvuudet sekä kehonhallinta ovat olleet todella eduksi myös muussa kuin kehonpainotreenissä.

Vaparifitnessin lisäksi motivaatio keholla treenaamiseen nousi myös rikottuani alaselkäni 2016. Sen jälkeen ymmärsin entistä paremmin sen, miten paljon kehon tukilihaksisto, liikkuvuudet ja tasapainoinen käyttö vaikuttaa siihen. Selkä parani myös kehonpainoharjoittelun avulla ja tutustuin myös kuntoutuksen kautta lisää tanssiin, movement -ajatteluun, flow -liikkeeseen ja joogaan.

Nyt lähes puoli vuotta olen treenannut täysin omalla kropalla satunnaisia muita treenimuotoja lukuunottamatta. Ei minulla sinänsä mitään ole treenivälineitä vastaan, mutta juuri nyt inspiroi enemmän oman kropan käyttö ja sen mahdollisuudet! Aika menee etenkin taitoharjoittelussa, liikkuvuusjutuissa ja joogassa sekä juoksussa/ lenkkeilyssä (what?!). En ole ennen ollut mikään juoksun suuri ystävä, mutta olen aina halunnut siitäkin pitää ja nyt se on toteutunut aika hyvin!

Mutta MOVE -valmennus ei kylläkään sisällä juoksemista, jollei nyt halua juosta. :’D Kannustan kaikkia kylläkin seuraamaan omaa arkiaktiivisuutta ja sen voi valita ihan itse millä tavalla se aktiivisuus kertyy. Se voi olla ulkoilua, kotitöitä tai töissä kävelyä – mitä nyt kenenkin arkeen mahtuu.


Miksi minusta kehonpainotreeni ja taitoharjoittelu on parasta?

  • Se kehittää monipuolisesti voimaa, liikkuvuutta, ketteryyttä, taitoja..
  • Sitä voi tehdä missä ja milloin tahansa
  • Se sopii kaikille, koska aina voi skaalata ja tehdä omalla keholla jotain
  • Keho pysyy paremmassa balanssissa ja välttyy turhilta loukkaantumisilta, kun liikkuvuudet ja kehonhallinta on kohdallaan
  • Kroppa tuntuu hyvältä eikä ole koko ajan jumissa, happi ja energia virtaa paremmin
  • Siitä on hyötyä kaikkeen muuhun treenaamiseen, kuten salitreeni, crossfit, juoksu, jooga, tanssi
  • Olen myös kuntouttanut oman alaselän repeämän kehonpainotreenillä – näitä harjoitteita sisältää myös MOVE, koska selän hyvinvointi vaikuttaa niin moneen
  • SE ON KIVAA! Ja uuden oppiminen kehittää myös aivoja
  • Fokus siirtyy pelkästä kehonmuokkauksesta liikunnasta saatavaan iloon ja siihen, mitä kaikkea meidän keholla voi tehdä
  • Oppiminen ei lopu ikinä!

Tälläistä MOVE -valmennus mm. sisältää:

MOVE – Voima-, taito- ja liikkuvuusharjoitteita

  • Kaikki treenit opetettuna selkeiden videoiden avulla – voit tehdä myös harjoitteita suoraan osan videoiden mukana
  • Kehonpainoharjoittelun liiketekniikat huolellisesti opetettuna – mm. kyykyt, yhden jalan kyykyt, punnerrukset, leuanveto, core-harjoitteet, ja eläinliikkeet
  • Laaja valikoima taitoharjoitteita, mm. kärrynpyörä, silta & siltakaato, hartiaseisonta, päälläseisonta, käsilläseisonnan alkeet ja kroko
  • Dynaamiset lämmittelyt erilaisia treenejä varten
  • Yläkropan, alakropan ja coren treenit kehonpainolla – Kehitä voimaa, räjähtävyyttä, liikkuvuutta ja kehonhallintaa
  • Lisää liikkuvuutta – selän liikkuvuus, jalkojen liikkuvuus (ohjeet myös spagaattiin)
  • Ulkotreeniin ohjeita: porrastreeni & loikka + juoksu + mäkitreeni
  • Flow ja Yoga -harjoitukset – paranna liikkuvuutta ja kehonhallintaa
  • Ohjattu hengitysharjoitus ja meditaatio
  • Ohjeet ravitsemukseen sekä Eevsku Training -reseptikirja PDF
  • Bonusmateriaalina kahvakuulatreenit ja minikuminauhatreeni
  • LIVETREENIT 8.6-15.7! Yhteensä 6 treeniä + starttiluento!!

Voit lukea siitä lisää täältä.


EDIT: Valmennus myynnissä NYT!!

Hinta vain 149e

Sisältää Eevskun livetreenit ja mahdollisuuden hyödyntää valmentajaa valmennuksen ajan. Tämä mahdollisuus ei välttämättä toistu!


Nähdään valmennuksessa ja valmennuksen livetreeneissä!

Eevsku


MORE ABOUT ME 

ONLINE COACHING / valmennukset

Instagram

Facebook

Youtube

Podcast

Tiktok: eevskuu

Pinterest

2 kommenttia

  1. Moi Eevsku!

    Haluan antaa kultaakin kalliimman vinkin nyt kun olet sukeltanut joogan maailmaan. Nykypäivänä joogan suosio on syystä räjähtäny käsiin, mutta niin monella ei ole käsitystäkään joogan todenmukaisesta historiasta, taustoista harjoituksensa taustalla. Väärää infoa levitetään lähes kaikissa joogaopekoulutuksista ja nyt kun olet tuoreeltaan sukeltanut tähän maailman annan vinkkiä akateemikoista jotka ovat pyhittäneet elämänsä asioiden totuudenmukaiseen selvittämiseen. Olet niin iso vaikuttaja, että on tärkeää että opetuksissasi on faktat pohjalla.

    Luin instasta, että olet osallistumassa Tantraa ja Hathaa käsittelevälle kurssille. Joten mielenkiintoa varppina on. Tsekkaa siis Tantran johtava akateemikko/harjoittaja Christopher Wallis. Hänen uudenkarhealla opistollaan voit opiskella ilmaiseksi Tantran (oikean klassisen Tantran, ei neotantran) perusteita http://www.tantrikainstitute.org. Hän julkaisi juuri uuden nettikurssin jossa käydään perinpohjaisesti joogan OIKEA historia, vahva suositus.

    Tsekkaa myös Hathan juuria tutkiva johtavien akateemikkojen valtava projekti http://hyp.soas.ac.uk. Mark Singleton ja James Mallinson ovat julkaisseet paljon faktaa Hathan (ja joogan historian) juurista. Suosittelen aloittamaan Christopher Wallisin joogan historian kurssista niin saat selkeän aikajanan mikä tapahtui ja milloin ja mikä erottaa eri suuntauksia toisistaan.

    Tsemppiä matkaan ja mukavaa kevättä!

    1. Moi Pilvi! Kiitos viestistä ja vinkeistä!

      Joogan historia ja filosofia on tullut tutuksi opintojeni aikana ja opettajani ovat näitä tuoneet kyllä hyvin paljon esille – kuitenkin nykyaikaan ymmärrettäväksi, minkä koen hyväksi asiaksi 🙂 Toki koskaan ei voi täysin tietää, kuka nyt on sitten ”oikeassa” ja kuka ”väärässä”. Jokainen me luomme itse oman todellisuuden ja päätämme myös mihin haluaa uskoa – joogan tai minkä tahansa muunkin osalta. Koen, että intuitio on hyvä työkalu siinä, että osaa ohjautua itselle sopivien opettajien äärelle.

      Ymmärrän huolesi ”väärän joogan” levittämisestä, mutta lopulta jokainen tekee itse omat päätökset siitä, mitä haluaa oppia ja ketä kuunnella. Joogasta on hyötyä monelle vaikkei olisikaan niin äärettömän kiinnostunut sen kaikesta historiasta ja filosofisesta puolesta. Niiden tärkeyttä vähättelemättä kuitenkaan- olen siitä samaa mieltä, että jooga syvenee ja sen merkitys muuttuu kyllä, kun niitä ymmärtää. Sitä ei kuitenkaan voi tai tarvitsekaan kaikilta vaatia. Jokaisella on myös oma, erinäköinen oppimatka.

      Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että monilla joogatunneilla Suomessakin käyneenä voi todeta, että se ei ole sitä joogaa, jota jooga pohjimmiltaan on (näiden opetusten mukaan). Kuitenkaan sillä ei lopulta ole niin väliä itselleni, koska jokaisen ohjaajan tunnille löytyy varmasti hänelle sopivat oppilaat. Ja kun oppilas kehittyy, tulee ehkä tilalle toinen opettaja.

      Kiitos kuitenkin linkeistä, täytyy jossain kohtaa tutustua niihinkin , nyt tässä on tällä hetkellä aika paljon pureskeltavaa jo näiden tämän hetken opintojen kanssa 🙂

      Huippua kevättä sinne!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

*
*