fbpx

Suosittu Accessory by Laura -valmennus saa jatkoa!

Accessory 2.0 on jatkoa aiemmin julkaistulle Accessory by Laura -valmennukselle, mutta toimii myös itsenäisenä kokonaisuutena oman treeniohjelmasi tukena. Valmennus tarjoaa monipuoliset työkalut monissa urheilulajeissa esiintyvien yleisimpien vammojen ja kiputilojen, kuten olkapää-, polvi- ja selkäkipujen ennaltaehkäisyyn.

Lauran valmennusfilosofia noudattaa ”stronger the base, higher the pyramid” -ajatusta – Ensin tulee rakentaa vahva pohja jotta liikkujalla, ja etenkin kilpaurheilijalla, on riittävä kapasiteetti vammojen ennaltaehkäisemiseksi ja oman suorituskyvyn maksimoimiseksi. Tämä kapasiteetti rakentuu kolmesta osa-alueesta: voima, liikkeen hallinta ja liikkuvuus.

Valmennus on rakennettu niin että harjoitukset on helposti sovitettavissa muuhun treeniin. Voit tehdä tämän valmennuksen harjoitteita esimerkiksi alkulämmittelynä tai loppujäähdyttelynä oman treenisi ympärillä.


Mitä valmennus sisältää?

  • Valmiiksi suunniteltu treeniohjelma 9 viikoksi
  • Kattava liikepankki videoituna, sisältää mm. tukiharjoitteet olkapään, keskivartalon, lonkan, polven ja jalkaterän alueelle
  • Ohjeet aktivoivaan alkulämmittelyyn ja 5 valmiiksi ohjelmoitua alkulämmittelyä videoituna
  • 6 x liikkuvuusflow videoituna
  • Pääsyn suljettuun FB -ryhmään jossa ilmoitetaan vain ryhmäläisille suunnatuista eduista, kursseista ja treenitapahtumista
  • Materiaalit käytössäsi pysyvästi!

Huomaathan että vaikka valmennus on painotukseltaan samankaltainen kuin ensimmäinen Accessory -valmennus, ei kyseessä ole sama kokonaisuus. Voit lähteä mukaan Accessory 2.0 -valmennukseen riippumatta siitä oletko käynyt ensimmäistä Accessory -valmennusta! Suurin ero Accessory 2.0 valmennuksessa on täysin uusi tapa lähestyä liikkuvuusharjoittelua – liikkuvuusflowt.

Mitä hyötyä liikkuvuusflow -harjoittelusta on?

Monipuolistamalla kehon liikettä pääsemme eroon yksipuolisesta kuormituksesta, eli vain yhden liikesuunnan harjoittamisesta, aiheutuvista jumeista. Lisäksi vahvistamme liikeratoja myös liikkeen ääriasennoissa joissa loukkaantumiset usein tapahtuvat, ja näin ennaltaehkäisemme myös vammoja.


Kenelle valmennus sopii?

  • Sinulla on oma treeniohjelma/laji, mutta kaipaat apua vammoja ennaltaehkäisevään tukiharjoitteluun
  • Haluat parantaa liikkuvuuttasi
  • Haluat vahvemman keskivartalon, vahvemmat olkapäät ja vahvemmat pakarat
  • Haluat mahdollisuuden kysyä valmentajalta näihin teemoihin liittyen aina silloin kun sinulla on jotain kysyttävää 
  • Sinulla on 15-20 minuuttia aikaa kolmesti viikossa oman treenin päätteeksi

VALMENTAJA

Valmentajanasi tässä valmennuksessa toimii valmennuksen suunnitellut Laura Hämäläinen. Laura on 25-vuotias urheiluvalmentaja, fysioterapeutti ja CrossFit -urheilija. Lisäksi Laura omistaa osan CrossFit Lahdesta ja vastaa salin ohjelmoinnista. Lauran uskoo, että vahvan pohjan rakentamalla voi saavuttaa mitä vain. Hän haluaa rohkaista ihmisiä iloitsemaan pienistäkin kehitysaskelista, ja etsimään jotain hyvää huonoistakin päivistä. Lauran valmennukset keskittyvät toiminnalliseen harjoitteluun, ja hänen kannustavassa ohjauksessaan opit oikeat liiketekniikat ja saavutat huikeaa edistystä niin taidoissa, voimassa kuin kuntotasossakin.


Hinta vain 89€

VOIT MAKSAA MYÖS SMARTUMEILLA, EAZYBREAKILLA & E-PASSILLA

(löydät nimellä Eevsku/ Eevsku Training & sen jälkeen laita minulle sähköpostia )