fbpx

Supersuosittu toiminnallisen harjoittelun POWER YOU
-valmennus saa jatkoa!

Aukeaa myyntiin 8.9.2019, ja valmennus starttaa 15.9.2019.
Tule mukaan!

Haluatko tiedon valmennusten uusista starteista ensimmäisenä? Hyppää mukaan Eevsku Training –uutiskirjeen tilaajaksi.

POWER YOU 2.0 -VALMENNUS

Supersuosittu POWER YOU -valmennus saa jatkoa, BOOM! POWER YOU 2.0 valmennuksessa treenataan 4 kertaa viikossa toiminnallisen harjoittelun treenejä. Valmennus sisältää kattavan ja laadukkaan harjoitusohjelman jossa on huomioitu viikko- ja kuukausitason jaksotus sekä monipuoliset voima- ja taitoprogressiot, ohjeet vammoja ennaltaehkäiseviin tukiharjoitteisiin sekä liikkuvuusharjoitteluun.

Lisäksi pääset haastamaan itseäsi erilaisilla toiminnallisilla kuntotreeneillä! Valmennus sisältää lisäksi sinun harjoittelua ja kehittymistä tukevia ruokavalio-ohjeita, erilaisia mindset -tehtäviä tukemaan motivaatiota ja tavoitteiden asettamista sekä muita palautumista tukevia materiaaleja.

Olet tervetullut mukaan valmennukseen vaikka et olisikaan käynyt POWER YOU -perusvalmennusta! Sinulla olisi kuitenkin hyvä olla kokemusta toiminnallisesta harjoittelusta.

MITÄ SAAT 12 VIIKON AIKANA?

  • Laadukkaasti rakennetun harjoitusohjelman 12 viikon ajalle
  • Kaikki valmennuksen liikkeiden tekniikat opetettuna videoilla
  • Ohjeet aktivoivan alkulämmittelyn rakentamiseksi + 4 valmista aktivoivaa alkulämmittelyä
  • Ohjeet kehonhuoltoon sis. dynaaminen liikkuvuusharjoittelu, kuminauhamobilisointi, pallolla tehtävä mobilisointi
  • Ohjeet oman kulutuksen arviointiin + tarkat ruokavaliot niitä kaipaaville
  • Reseptejä ja vinkkejä ruuan ”preppaamiseen”
  • Työkaluja tavoitteiden ja unelmien saavuttamiseksi
  • Työkaluja palautumisen parantamiseksi
  • Pääsyn suljettuun FB -ryhmään jossa mahdollisuus kysyä valmentajalta apua, jakaa fiiliksiä muiden valmennettavien kanssa + Lauran pitämiä fb -live luentoja

TÄMÄ VERKKOVALMENNUS ON SINULLE, JOS..

  • Haluat laadukkaan treeniohjelman jolla kehityt varmasti
  • Haluat vahvemman kyykyn, maastavedon ja lisää voimaa ylävartaloon
  • Sinua kiinnostaa toiminnallisen harjoittelun edistyneemmät liikkeet kuten raakarinnalleveto, kippileuat, käsilläseisontapunnerrus ja bar muscle upin alkeet
  • Haluat oppia uutta kehonhuollosta ja parantaa liikkuvuuksia ja haastaa itseäsi erilaisissa kuntoharjoituksissa
  • Haluat asettaa tavoitteita ja unelmia ja saada työkaluja niiden tavoittamiseksi
  • Haluat saada ideoita ruoanlaittoon, reseptejä ja vinkkejä terveelliseen elämäntapaan
  • Haluat olla osa kannustavaa ja motivoivaa treeniyhteisöä
  • Sinulla on mahdollisuus treenata salilla, jossa on toiminnalliseen harjoitteluun tarvittavia välineitä kuten levytanko, soutulaite tai juoksumatto, kahvakuulia, käsipainoja, boxi johon hypätä,
    leuanvetotanko, tukeva seinä käsilläseisontapunnerrusharjoittelua varten
  • Löydät viikosta tunnin aikaa käydä läpi tulevan viikon treenit ja perehtyä suoritustekniikoihin

KENELLE TÄMÄ VALMENNUS EI OLE?

  • Olet aloitteleva treenaaja etkä vielä tiedä toiminnallisen harjoittelun perustekniikoita esim. kyykky, maastaveto (tässä tapauksessa suosittelen Power You -perusvalmennusta!)
  • Haluat treenata kotona tai tavallisella kuntosalilla
  • Sinulla on paljon liikkumista rajoittavia kipuja tai vammoja kehossasi tai olet sairas. Suosittelen hakeutumaan asiantuntevan fysioterapeutin/valmentajan/lääkärin luo.

POWER YOU 2.0 VALMENNUKSEN SISÄLTÖ

VIIKOT 1-4

  • Treeniohjelma kokonaisuudessaan ja kaikki liikkeet videoituna tekniikkavideoilla
  • 4x aktivoiva alkulämmittely videoituna
  • Ohjeet olkapäiden, lonkan alueen ja keskivartalon tukiharjoitteisiin
  • Ohjeet harjoittelun rytmittämiseen viikko/kuukausitasolla
  • Ohjeet kuminauhalla tehtäviin liikkuvuusharjoitteisiin
  • Reseptejä
  • Ohjeet oman kulutuksen arviointiin & mitä tarkoittaa suhteellinen energiavaje paljon liikkuvilla ihmisillä?
  • Tavoitteen visiointi ja saavuttaminen
  • Pääsy suljettuun FB -ryhmään
  • Kippileuan taitoprogressio

VIIKOT 5-8

  • Lisää reseptejä
  • Ohjeet pallon / foam rollerin avulla tehtävään liikkuvuusharjoitteluun
  • Käsilläseisontapunnerruksen taitoprogressio

VIIKOT 9-12

  • Lisää reseptejä
  • Ohjeet monipuoliseen dynaamiseen liikkuvuusharjoitteluun
  • Bar muscle upin taitoprogressio

VALMENTAJA

Valmentajanasi tässä valmennuksessa toimii valmennuksen suunnitellut Laura Hämäläinen. Laura on 25-vuotias urheiluvalmentaja, fysioterapeutti ja CrossFit -urheilija. Lisäksi Laura omistaa osan CrossFit Lahdesta ja vastaa salin ohjelmoinnista. Lauran uskoo, että vahvan pohjan rakentamalla voi saavuttaa mitä vain. Hän haluaa rohkaista ihmisiä iloitsemaan pienistäkin kehitysaskelista, ja etsimään jotain hyvää huonoistakin päivistä. Lauran valmennukset keskittyvät toiminnalliseen harjoitteluun, ja hänen kannustavassa ohjauksessaan opit oikeat liiketekniikat ja saavutat huikeaa edistystä niin taidoissa, voimassa kuin kuntotasossakin.

MYYNNISSÄ TAAS 8.9.
VALMENNUS STARTTAA 15.9.!

HINTA NYT VAIN 129€

Seuraava startti syksyllä 2019! Haluatko tiedon siitä ensimmäisenä? Hyppää mukaan Eevsku Training –uutiskirjeen tilaajaksi.

VOIT MAKSAA MYÖS SMARTUMEILLA, EAZYBREAKILLA & E-PASSILLA

(löydät nimellä Eevsku Training & sen jälkeen laita minulle sähköpostia )